Balcan Florin, şeful Poliţiei Tecuci și tatăl escroc-semianalfabetului Balcan Bogdan-Cosmin, colectează -personal- taxe de protecţie

BalcanFlorin (dreapta) – foto: tecuci.eu

 

Persona: FLORIN BALCAN, ŞEFUL POLIŢIEI TECUCI

Şeful Poliţiei Tecuci, colectează personal taxe de protecţie

Acuzaţiile şi probele de legăturile dintre mafie şi oamenii legii nu se opresc doar la seful IPJ şi traficanţii de carnete auto. Cătălin Ştefan este un vânzător de animale (giambaş de cai cum se numeşte în zonă). Pentru a-şi putea vinde animalele la târgul din oraș, a fost abordat de Relu Bontea, un alt interlop al orașului, membru al clanului Bontea care i-a cerut taxă de protecție pentru a-și putea vinde animalele în târg.

Clanul Bontea este format din foarte mulţi fraţi şi verisori dintre care jumătate au fost prin puscării. Au pus monopol pe oborul tecucean astfel toţi cei ce vor să comercializeze ceva în acest târg,trebuie să plâtească taxa de protecţie.

Conform unei plângeri înaintate către DNA, Cătălin Ştefan relatează că a continuat să-şi vândă carnea. La câteva zile, în faţa sa a oprit chiar Florin Balcan, şeful Poliţiei Tecuci, care i-a cerut taxă de protecţie de 60.000 de lei pentru a-şi putea continua afacerea şi pentru a scăpa de clanul Bontea. Balcanli replică scurt: “Cereţi informaţii de la DNA, eu n-am ce să comentez”.

Şi-a trecut până şi firma în declaraţia de avere

Florin Balcan este un personaj controversat, se află de peste zece ani la conducerea Poliţiei Tecuci şi este acuzat că de fapt el controlează clanurile interlope din oraş. De altfel şeful poliţie din Tecuci a fost văzut şi la o nuntă a clanului Bontea care a avut loc în urmă cu un an.

Clanul Codreanu este o altă gruparea suspectă din oraş, membrii fiind mai mulţi fraţi acuzaţi de fapte de viol, furturi şi alte fapte de violenţă, aşa cum povesteşte localnicul Dorin Pintilie. El şi soţia sa au fost tâlhăriţi, ameninţaţi cu cuţitul şi nu numai, unele dintre aceste fiind chiar înregistrate video. “Am depus plângeri la Florin Balcan şi niciodată nu s-a întâmplat ceva. Mai mult, chiar săptămâna trecută după ce am fost iar agresaţi de unul dintre fraţii Codreanu am fost la Florin Balcan. Acesta mi-a spus că nu e de competenţa lui”, ne spune acesta. “Mi-a spus să fac o cerere şi peste un an o să primesc răspuns că el nu are ce să le facă pentru că fraţii Codreanu ştiu legile”, se plânge şi soţia sa. Şeful Poliţiei explică laconic: “Există un poliţist de caz şi un procuror, eu nu mă ocup de plângeri”

Dar afacerile suspecte ale şefului Poliţiei sunt la vedere, încât doar cine nu vrea nu le vede. “Într-una din declaraţiile sale de avere, acesta şi-a trecut chiar că este administrator la o firmă, fapt interzis de statul poliţistului. Acesta a recunoscut că este administrator la firma Prolacta din Tecuci, iar soţia sa, Adriana Balcan, deţine alte două societăţi FKG Montage Services şi Pelepones, dar şi ferme de animale”, ne povesteşte Geo Georgescu, un alt nedreptăţit în Oraşul Mafiei.

Sursa/articol integral:

ORAŞUL FĂRĂDELEGILOR: poliţiştii dau jafuri alături de bulibaşa şi petrec pe manele cu interlopii. De aici a plecat banda de tâlhari care a speriat Franţa

