Și Bud e ‘telectual (ieri aflam că „Flörë” a adus pe lume un băiat fară penis; astăzi aflăm că acesta n-are nici creier)

(Articol în construcţie.)

1 capture-20130507-160509

Realizare cu nr. 1:

capture-20130507-1418363

 

Realizare cu nr. 2 – e dinamovist:

3 capture-20130507-142438

Un bucur, doi bucuri – „numai bucuri”:

4 capture-20130507-142427

Gusturile sunt dintre cele mai rafinate, „manele si alea”:

5 capture-20130507-142516 6 capture-20130507-142411

Prezinta si vocabular extrem de elevat, “neagramatul”:

7 capture-20130507-142013

Puncte de suspensie. Mda. E profund. E inzestrat cu o mare putere de patrundere, acest poet al pulei. Si e “sa-i fut in gura, stelisti ambulanti”, si nu “sa-i fut in gura DE stelisti ambulanti”. Insa nu poti avea asteptari din partea poetului-jurnalist; gramatica limbii romane n-a ajuns pana pe malul raului Talna, mal pe care l-a crescut muma-sa – a ajuns doar Pro Tv-ul. Din pacatele fericirii.

8 capture-20130507-142229

Ce putin, admite ca glumeste…

9 capture-20130507-142358

Peste “pulii” trec – e colocvial. Insa nu e “cum sa te bata A nustiucata oara”, e “cum sa te bata PENTRU A nustiucata oara”:

10 capture-20130507-142805

…Dupa cum o scriu mai sus, e ziarist/jurnalist, mi-l lauda ma-sa. Of.

11 Bud Marian jurnalist

Exista femei si vin, insa unii prefera fotbal si bere:

12 capture-20130507-143006

Te-ai intrebata vreodinioara ce-nseamna fericirea? Poftim:

13 capture-20130507-143108

„NIck de la N&D” (pardon – cine?), dinamovist (nici acum nu stiu ce-nseamna “dinamovist”), manelist si… ziarist. Adicatelea, (inca) un osean “realizat” (“realizarea”; telul vietii acestora – al osenilor) – « Chapeau ! »

*Pentru oseni, “realizat” inseamna orice functie, pozitie care sensibilizeaza in mod indescriptibil auzul, creierul de primata, “inima si sufletul” acestora. Cu cat functia lui X suna mai bine “la prima auzire”, cu cat e mai exotica acestora, cu atat -pentru acestia, pentru oseni- omul e mai “om”, omul e mai “realizat”. Pentru oseni, mult prea putin conteaza faptul ca unul precum Michael Jackson “iubea” copiii – nu; Mike era un om “realizat”. Pentru oseni, orice altceva [cum ar fi, totalitatea insusirilor si laturilor esentiale in virtutea carora un lucru, o fiinta e ceea ce e, deosebindu-se de celelalte lucruri, fiinte; insusirile (bune); felul (bun) de a fi; caracteristicile pozitive; insusirile bune – veritabila, justa calitate de a fi om, unul de valoare (nu, nicio legatura cu manelele poet-jurnalistului), dezirabil si de insemnatate] e secundar. Iar exemplele pot contiuna pana la nivel national. Sau chiar local (urmeaza un articol despre tatal pedofil al individului pe nume “Pop” Florin).

 

“Fetele Rele Scuipa/Fetele Bune Inghit”? Oare ma-sa – ce fel de fata e?

14 capture-20160208-084544

Se spune c-ai putea “citi” bunatatea din expresia unui subiect prin simpla sa expresie si “frumusete” pe care acesta le emana. Ii las pe cititori sa aprecieze “bunatatea” subiectului Bud “Floricica” din poza de mai jos; bunatate pe care, aparent, o emana pana si prin pori:

15 capture-20160208-084800 16 10475687_672210266181303_449331982_n11104035_820430038025991_497823928_n11094519_820430021359326_720641951_n11128729_820429991359329_650675517_n

Poftim! Macar… e-n pas cu moda, plodul Floarei, “unicul”; acesta poarta -precum inca alte cateva milioane de indivizi (si si individe) de pe Terra- barba.

17 capture-20160208-084329 18 capture-20160208-084702 19 capture-20160208-084728

 

Sursa: https://www.facebook.com/bud.marian

 

PS

E la fel de inteligent precum tac-su. Eeeexact! Nu se putea sa-l omit pe celalalt Bud – Gheorghe, tatal ‘telectualului nostru; persoana care nu mi-a aratat -si aceasta cu o foarte limpede intentie- nici macar dram de respect (am acceptat, intr-un final, faptul ca nu putuse mai mult) imediat dupa ce omul care mi-a fost tata a incetat sa mai fie.

[Il intalnesc la un momentat dat (pe Gheorghe), era-n prezenta familiei sale – sotie si fiu; ma intreaba ce fac; ii raspund prin: “Ma duc nustiuunde (nu mai retin unde ii spun ca ma duc, insa retin ca fusese vorba despre moartea tatalui meu).”, la care Gheorghe imi raspunde: “Da; am auzat si io c-o murit”. Sa mori tu c-ai “auzit”? (Familia lui Gheorghe si-a facut prezenta la inmormantarea tatalui meu, insa… poftim; “a auzit”.)

Persoana (Gheorghe) care a colindat caminul parintilor mei, de nenumarate ori, insa despre tatal meu, la randul sau, nu pot spune de cate ori a pasit pragul casei sale (n. b. adicatelea, pot; niciodata/si nici nu cred ca Gheorghe ar poseda o casa a sa, un camin construit de catre acesta: “daca nu ma-nsel”, acesta s-ar fi “maritat” cu o individa care ar fi mostenit casa parintilor sai – ceea ce e foarte “rau” vazut in lumea “realizarilor osenesti (ne-)barbatesti”, nu-i asa?). Om (Gheorghe) despre care crezusem -deoarce acum n-o mai fac- ca stie ceea ce inseamna termenul „respect” si cum functioneaza acesta; bunul-simt si educatia; chiar daca trebuie sa ti-o „asiguri” singur (educatia). Om (Gheorghe) pe care, atunci cand eram (mai) tanar, il crezusem (deoarce acum n-o mai fac), relativ, „neprost printre prosti”, de fiecare data cand ii ascultam povestile despre una-alta; despre cat de grea ar fi pentru un strain invatarea limbii noastre, povesti la un moment dat -american, in exemplul dat de catre acesta- deoarce noi am avea cuvinte „atat” de asemanatoare intre ele, cum ar fi (citat): „…Soare, sare…”, afirma omul Gheorghe, foarte sigur pe sine, in timp ce adauga: „…(in)nebuneste strainu’ (atunci) cand aude ase (asa) ceva” [Gheorghe se afla-n America acum (pe bune!). Ii cerem sa pronunte sin, sim, sun, son, „asa”, “in mod rapid”?] Chiar crezusem -deoarce acum n-o mai fac- multe dintre alte asemenea exemple despre… orice o fi fost ele, si toate acele „vorbe de viata” cu care se forta in fel si fel de discutii. Bine, toata aceasta parte cu crezutul a durat pana cand am crescut, si am realizat ca Gheorghe nu stia NIMIC din si despre ceea INCERCA sa vorbeasca NICIODATA atunci cand scotea cartea “pseudo-inteleptul”. (Intre noi, fie vorba, de atunci si pana acum, am ajuns sa corectez americani in de-ale “englezestii”.) Insa ii placea sa vorbeasca. Mult, adesea si despre orisice. Invatase, probabil, de la mosii sai, sa vorbeasca fara sens, fara a avea o reala baza in ceva, orice. Sa fii pseudo-intelept, „acolo” (in Tara Mortilor), reprezinta o traditie, iar Gheorghe nu facu nimic altceva decat sa raspunda chemarii.

Tara Mortilor e o tara a ignorantilor, a “railor-gratuiti” in care “sarpele” e denumit “gandac”, iar verbul “a banui”, pentru acestia – mortii, inseamna “a regreta” samd, in cazul multor altora. Asa se-ntampla in Tara Mortilor atunci cand profani precum Gheorghe aud termeni in limba romana al caror inteles nu-l cunosc – i-l presupun (intelesul) si… uite-asa; se ajunge la “nelimba” pe care acestia o vorbesc.

*Tara Mortilor e singura regiune din Romania ale carei “regionalisme” nu apar in niciunul dintre dictionarele oficiale.
(Si tot in Tara Mortilor,
“doamna/domn” reprezinta un statut social, un individ chivernisit, si nu o stare civila a individului.)

In orice caz, bravo lui – lui Bud Gheorghe! Si-un “bravo” si-n directia fiului sau.

Totusi, ar fi (mai) sanatos daca, de acum inainte, cei doi Buzi ar pastra totul in familie si n-ar mai “binecuvanta” lumea cu ale lor fecale; daca s-ar limita la a-si trai-n continuare viata de fanatici cu si pentru acel sport nebarbatesc -fotbal- si ale sale “stele” la care cei goi la interior, precum Buzii, se-nchina.

 

Dedicat lu’ „Flörë”.

*Bud “Floricia” e scursura care, impreuna cu Prisacaru Irina (cea despre care scriu AICI), a distrus, la un moment dat, viata mamei mele – “sora” celor doua credincioase. S-ar putea ca intr-o zi sa scriu despre acele intamplari (intamplari – deoarece au existat mai multe).

 

Citeste si:

PRISĂCARII ŞI MUMA ACESTORA

Editare ulterioara 1 (08 Februarie 2016): 

(Înspre Bud Marian via Facebook.)

Îmi spune Maria că mă-ta ar fi-ncercat să mă sune; c-ar fi-ncercat să sune și pe “altcineva”. Eu, unul, cu mă-ta, nu am ce schimba. Iar atunci când tot eu, unul, voi decide altfel, tot, EU, unul, voi fi cel care va comunica una precum aceasta.

Am și eu, unul, o mică familie astăzi. Dacă mă-ta încearcă să se mai introducă, dacă încearcă să mai introducă ceva -orice- în direcția acesteia -a micii mele familii- mă voi introduce -și eu, unul- în familia “stimabilei”. Singura diferență va fi că eu, unul, o voi face fizic; mă voi introduce, literalmente, fizic în famila Bud. Cred că “palmaresul” meu recent și violent atunci când vine vorba despre familie, despre cei pe care i-am agresat -și- fizic [țigani/români, latini (nu; nu-i consider pe români ca fiind latini), magrebieni, africani (mai) negri] pentru a mea mică familie, vorbește de la sine. N-aș vrea, pentru sănatatea fizică și psihică -pentru integritatea fizică a nimănui- să se ajungă la nimic altceva decât ceea ce s-a-ntâmplat deja. Crede-mă. Să mă creadă și mă-ta (“așa”, precum Biblie – fără dovezi). Deoarece, atunci când situația o cere, am prostul obicei de a fi -cu mult- mai agresiv decât câinii pe care-i cresc.

Cât despre situația cu cartea mea de identitate (îi citesc mă-tii -“inteligenta”- gândurile); am făcut-o -am făcut un pas înspre mă-ta- la cererea și insistențele mamei mele. Deoarece, dacă mă-ta, una, nu-și amintește, îi împrospătez -eu- memoria: eu cu ea nu vorbiserăm timp de, aproximativ, zece (10) ani până în acel an – 2009. Și nu, n-a avut loc niciun miracol înfăptuit de către dumnezei care nu există și care să mă fi făcut să am nevoie, dintr-odata, de “ajutorul” mă-tii. Reiterez: totul a fost din cauza mamei mele; aceasta a dorit să mă-mpac cu mă-ta, pseudo-soră a mamei mele. Și uite așa a găsit mama mea ocazia – episodul “cartea de identitate”. Rămânând tot la subiectul “ajutorare”, nu e cazul ca mă-ta să încerce să reproșeze nimănui NIMIC. Ați mâncat la un moment dat -și tu, și mă-ta, și tac-tu- din banii părinților mei, așa cum au fost aceștia (adicătelea, părinții – banii știu c-au fost “delicioși”). La fel cum se-ntâmplase și-n cazul altor “Zaci”. Așa că, mulțumește celui care mi-a fost tată, mulțumește mamei mele pentru puțuCA CAre, sper că, în finele finelor, ți-a crescut. Mulțumește-le și pentru barbă – deoarece și barba are nevoie de nutrienți pentru a crește, “vere”.

 

PS

Rămâi cu bine și cu morții mă-tii, cei care te-au învățăt să fii ceea ce ești, “Floare ofilită”; o pseudo-femeie, o tâmpă, o mincinoasă, o bârfitoare, o mojică, o semi-escroacă, o vrăjitoare de duminică. Te-ai gândit să-l faci -și tu- mândru pe tac-tu, curatorul de Biserică, nu-i așa? Sărmanul domn Lohan; bine că n-a mai rămas în viață pentru a ajunge să-și vadă fetele, împreună, la mese de vrăjitori. Bine că n-a mai rămas în viață pentru a ajunge să vadă ceea ce au devenit ale sale fete “scumpe”. L-ați fi omorât de tristețe.

 

Editare ulterioara 2 (09 Februarie 2016):

Bud „Flörë” ma hartuieste cu apeluri telefonice – mesaj vocal din data de 06/02/2016 ora 17:16 durata 16s:

Mesaj vocal din data de 06/02/2016 ora 17:17 durata 30s:

Am ascultat cate cinci secunde din fiecare. “N-am putut” mai mult.

